Regulamin odstąpienia od umowy i zwrotu
środków za usługę – Safe Idea Sp. z o.o.
Niniejszy regulamin określa zasady zwrotu środków za usługi świadczone przez Safe Idea Sp. z o.o., zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksem cywilnym.
1. Prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni
a. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
b. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, konsument musi poinformować Safe Idea Sp. z o.o. o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia (np. listem, e-mailem lub telefonicznie).
Wzór odstąpienia od umowy:
„Ja, [imię i nazwisko konsumenta], niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy zawartej dnia [data zawarcia umowy] nr umowy………………. Środki proszę przekazać na rachunek bankowy………….………….………….………….………….…………. Prowadzony w (nazwa Banku) z którego dokonywałem wplaty zgodnie z zawartą umową. Równocześnie proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszego oświadczenia.”
Dane kontaktowe do przesłania oświadczenia:
Tytuł korespondecji : odstąpienie od umowy nr……… z dnia……..
Adres e-mail: Kancelaria@safeidea.pl
Adres pocztowy: Safe Idea Sp. z o.o., ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 13/205, 81-383 Gdynia, Polska
Safe Idea Sp. z o.o. potwierdzi przyjęcie odstąpienia od umowy w terminie 3 dni roboczych od jego otrzymania.
2. Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy
Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
a. Usług, które zostały w pełni wykonane za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, pod warunkiem, że konsument został poinformowany o utracie prawa odstąpienia.
b. Usług, w których świadczenie rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy.
3. Zwrot środków za niewykonaną usługę
a. Jeśli usługa nie została wykonana lub została wykonana częściowo, klient może wnioskować o proporcjonalny zwrot środków.
b. W przypadku uznania reklamacji, Safe Idea Sp. z o.o. zobowiązuje się do zwrotu odpowiedniej kwoty w terminie 14 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia wniosku.
c. Zwrot środków nastąpi w takiej samej formie, w jakiej dokonano płatności, chyba że klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.
4. Zasady reklamacji i wniosków o zwrot
a. Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą świadczonych usług, jeśli uważa, że usługa nie została wykonana zgodnie z umową.
b. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej (e-mail lub list) i zawierać szczegółowy opis problemu oraz dowody (jeśli są dostępne).
c. Safe Idea Sp. z o.o. rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania.
5. Kontakt w sprawach zwrotów, reklamacji i odstąpienia od umowy
Telefon: 570-112-997
E-mail: kancelaria@safeidea.pl
Adres pocztowy: Safe Idea Sp. z o.o., ul. Żołnierzy I A.W.P 13/205, 81-383 Gdynia,
6. Postanowienia końcowe
a. Niniejszy regulamin jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Ustawą o prawach konsumenta oraz Kodeksem cywilnym.
b. Safe Idea Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do aktualizacji niniejszego regulaminu w przypadku zmian w przepisach prawa lub warunkach świadczenia usług.
Data ostatniej aktualizacji: 02.01.2022